AWAY FROM THE ORDINARY MET HANS

Maak kennis met Hans. Met 40 jaar ervaring bij Hotel Casa, waarvan 38 jaar op de vloer bij de technische dienst, werd hij al snel de ideale kandidaat toen zijn afdeling afgelopen jaar een nieuw hoofd zocht. Hij en zijn team van 5 zorgen er achter de schermen voor dat alle technische zaken, zoals het onderhoud van liften en brandmelders, probleemloos functioneren.

Laten we starten met een leuk dilemma: nooit meer op de vloer of nooit meer op kantoor?

Hans: “Op dit moment zou ik kiezen om nooit meer op de vloer te staan. Ik heb 38 jaar op de vloer gewerkt, en dat vond ik geweldig, zowel hier als in het oude Casa400.  Ik had nooit verwacht dat ik een leidinggevende functie leuk zou vinden, maar het blijkt helemaal mijn ding te zijn. Het werk is compleet anders, en hoewel ik nog steeds probeer op de vloer te komen, is dat niet altijd mogelijk. Er komt elke dag ontzettend veel regelwerk op me af, maar gelukkig heb ik een fantastisch team dat me helpt bij het afhandelen van de dagelijkse klussen.”

Technical Department Hotel Casa Amsterdam

SOCIAL PIONEERS SINCE 1957

Wat vind je belangrijk in de samenleving waar Hotel Casa zich voor inzet?

Hans: “Bij Hotel Casa wordt iedereen aangemoedigd om zich in te zetten voor vrijwilligerswerk. Omdat CASA een non-profit organisatie is, vinden we het belangrijk om iets terug te doen voor de samenleving. Zelf heb ik bijvoorbeeld al twee keer een driegangenmaaltijd bereid voor daklozen. Het was heel leuk om te doen en een mooie manier om bij te dragen.”

BRIGHT VIBES

Hoe voelt CASA voor je aan wanneer je door de draaideuren van het hotel loopt?

Hans: “Ik kan alleen maar postitief spreken over de sfeer die ik in het hotel voel. Ik werk hier 40 jaar dus je zou kunnen zeggen dat dit mijn eerste huis is. Ik ben hier volgens mij meer dan dat ik echt thuis ben (lacht). Als ik binnen loop dan voel ik me hier thuis, ik vind het hier ook gewoon echt gezellig.”

Wat is je favoriete plek in het hotel?

Hans: “Dat moet toch echt de lobby zijn, samen met de bar die daar op aansluit. Iemand gaf ooit kritiek op de lobby, en dat raakte me behoorlijk, alsof iemand een opmerking maakte over mijn eigen woonkamer. Inmiddels is de lobby volledig vernieuwd, dus er is al zeker niets meer om over te klagen. Daarnaast is mijn eigen werkplek, mijn bureau, ook één van mijn favoriete plekken. Ik deel de werkruimte met het facilitaire team, de chef en het Meetings & Operations-team. Dit zorgt voor een inspirerende en gezellige omgeving, waar we voortdurend met elkaar in contact staan.”

Lobby Hotel Casa Amsterdam

AWAY FROM THE ORDINARY

Hoe draagt jouw job bij aan het feit dat gasten een unieke ervaring hebben in Hotel Casa?

Hans: “Ik doe mijn uiterste best om ervoor te zorgen dat gasten geen enkele technische klacht hebben tijdens hun verblijf. Problemen met techniek zouden absoluut geen zorg mogen zijn voor onze gasten. Daarom heb ik een preventieve aanpak geïntroduceerd: wanneer het mogelijk is, controleren we met het team alle kamers op mogelijke gebreken, zodat we deze meteen kunnen verhelpen. Geen klachten betekent geen zorgen. Als de gasten tevreden zijn, ben ik dat ook.”

 

Bedankt voor je tijd Hans!

Hans: “Graag gedaan!”

ONZE
BLOGS

Choose language.

Reserve today and receive 10 € discount on your stay
*Not in combination with other offers

Reserve today and receive €10 discount on your stay

*Not in combination with other offers

Reserveer vandaag en ontvang €10 korting op uw verblijf.

*Niet in combinatie met andere deals

Reserveer je parkeerplaats bij Hotel Casa Amsterdam

CASA

Hallo Casa, ik wil graag mijn feedback over mijn verblijf met jullie delen!