VERGADEREN BIJ CASA

Al onze vergaderzalen zijn voorzien van:

  • sun
  • beamer_2
  • coffee2
  • wifi-3

Casa’s gehele eerste verdieping is ingericht voor meetings, bestaande uit 14 zalen met daglicht en uitzicht op de groene binnenplaats. De ruimtes variëren van 24m² tot 320m², en hebben een maximum capaciteit van 350 personen. Laat ons weten wat je wilt en wij zorgen voor de rest.

Previous
Next

Boardroom

  • max 16
  • Grootte: 30 m2

Casa beschikt over 4 intieme vergaderzalen, allemaal voorzien van Wi-Fi, daglicht, een presentatiescherm, een verduisteringsgordijn en climate control.

Extended room

  • max 30
  • Grootte: 52 m2

Casa heeft 3 extended vergaderzalen, allen voorzien van Wi-Fi, daglicht, een beamer met projectiescherm, een verduisteringsscherm en climate control.

Conference room

  • max 80
  • Grootte: 160 m2

Voor de grote groepen biedt Casa 6 ruime, multifunctionele vergaderzalen, allen voorzien van Wi-Fi, daglicht, een beamer met projectiescherm, audiosysteem met microfoon en een verduisteringsgordijn.

Met een bijzondere hoogte van 5 meter en de mogelijkheid om vergaderzalen te combineren, is er geen betere plek voor een conferentie of event van formaat. Bij grote events kan er gebruik worden gemaakt van de congresbalie.

Large Conference room

  • max 350
  • Grootte: 320 m2

Bijna alles is mogelijk in de large conference room. Met een bijzondere hoogte van 5 meter en ramen, reikend van plafond tot aan de grond doet de ruimte heel licht aan en is veel flexibiliteit in de opstelling van de zaal. Voor het registreren van deelnemers is gebruik van de congres balie een goede optie.

De zaal is voorzien van Wi-Fi, daglicht, een beamer met projectiescherm, audiosysteem met microfoon en verduisteringsgordijnen.

packages

FULL DAY PACKAGE

‘Don’t you worry ‘bout a thing.’ Overal wordt voor gezorgd, van A tot Z.

HALF DAY PACKAGE

Haal het beste uit je dag. Alles voor een aantrekkelijke prijs.

CASA'S
WINNERS

bag
Hotel-Casa_Conference-59
Hotel-Casa_Meeting-Rooms-018
sun
pin
parking1-1-660x792-c-default

een
kamer
boeken

here's whAt we offer

Doe een aanvraag door te klikken op onderstaande button en kom er snel achter hoe productief jouw meeting kan zijn!

Om een persoonlijke offerte te ontvangen voor jouw meeting of event, bel ons via  +31 (0)20 207 8000 of stuur een bericht naar meetings@hotelcasa.nl

RUMORS
HAS
IT

The assistance during the event was perfect and really frequently.

Sjoerd Janse,

Bèta Career Event

The kitchen has done an exceptional job. Never received so many compliments about the food. Fantastic!

Yzette van Kooy,

Meet the Blogger

Never received that many compliments about the location and catering. ‘The best conference lunch ever’ international guests tolds us!

Davy Blekman,

RINO Amsterdam

WORDT MEER DAN EEN EENDAGSBEZOEKER

WHAT'S IN IT FOR YOU?

Regelmatig een bijeenkomst organiseren bij Casa? Laat je e-mailadres achter en wij nemen contact met je op om onze samenwerking te bespreken.

FAQ

GEBOUW

Kan ik restaurant EAST (exclusief) afhuren voor een borrel of feest?

Voor het exclusief afhuren van restaurant EAST kun je het beste contact opnemen met ons via meetings@hotelcasa.nl. Wij helpen je daar graag verder met je wensen!

Kan ik dakterras GAPP (exclusief) afhuren voor een borrel of feest?

Voor het exclusief afhuren van dakterras GAPP kun je het beste contact opnemen met ons via info@gapp-amsterdam.nl. Wij helpen je daar graag verder met je wensen!

Wat is de maximale capaciteit voor een bijeenkomst in Hotel Casa?

Je kunt bijeenkomsten en congressen bij ons organiseren tot maximaal 350 personen. Kijk bij de volgende vraag voor de verschillende opstellingen per ruimte.

Welke opstellingen zijn er per ruimte mogelijk?
Hoeveel vergaderzalen heeft Hotel Casa?

Hotel Casa beschikt over 14 meetingzalen. Een aantal van deze zalen is te combineren tot een of meerdere grotere ruimtes.

Beschikken alle vergaderzalen in Casa over daglicht?

Ja! Alle meetingzalen hebben daglicht met grote ramen van de grond tot aan het plafond. De grote raampartijen rondom het gebouw en de aanwezigheid van een binnentuin zorgen voor een prettige hoeveelheid daglicht, en het gevoel dat je toch een beetje buiten bent.

Kan ik parkeren bij Hotel Casa?

Ja! Je kunt parkeren in onze ondergrondse parkeergarage of in de parkeervaken aan de straat rondom het hotel. De tarieven voor onze parkeergarage zijn €3,50 per uur met een maximum van €25,- per 24 uur. Parkeren is op basis van beschikbaarheid, wij kunnen dit dus helaas niet voor je reserveren. Gelukkig zijn er meestal wel plekken vrij! Als je voertuig hoger is dan 2,1 meter dan adviseren we je om niet in de garage te parkeren. Wil je meer weten over parkeren bij Casa? Klik dan hier.

FACILITEITEN

Zijn de vergaderfaciliteiten van Hotel Casa voorzien van gratis Wi-Fi?

Jazeker, het hele hotel is voorzien van gratis en supersnelle Wi-Fi (tot 100 Mbps).

Is het mogelijk om te dineren tijdens of na een meeting of evenement?

Voor een (uitgebreid) diner kan je het best terecht in restaurant EAST op de begane grond of in ons restaurant voor groepen op de eerste verdieping. Dakterras GAPP is een borrellocatie met uitgebreide borrelhappen en daardoor niet de uitgelezen plek voor een uitgebreid diner. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op via meetings@hotelcasa.nl.

Kan ik een flipover gebruiken tijdens mijn meeting?

Alle zalen zijn creatief ingericht met multifunctionele magnetische whiteboard wanden. Daarnaast is het huren van een flipover mogelijk. Genoeg ruimte voor creativiteit dus!

MOGELIJKHEDEN

Waar kan ik de prijzen vinden voor het organiseren van mijn evenement bij Hotel Casa?

Bij Hotel Casa werken wij met met flexibele tarieven die afhankelijk zijn van de periode en grootte van de meeting of het event. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag dan via deze pagina een offerte aan en wij komen zo snel mogelijk bij je terug met een voorstel op maat.

Wat voor soort evenementen kan ik organiseren bij Hotel Casa?

Je kunt bij ons terecht voor allerhande meetings en events. Van een kleinschalige brainstormsessie, een training, workshop, vergadering, tot een kleine of grote conferentie, of een uitgebreid meerdaags evenement. Heb je hulp nodig met het samenstellen van het perfecte programma? Neem dan contact met ons op. Wij denken graag met je mee.

Kan ik mijn huwelijk organiseren bij Hotel Casa?

Onze locatie is geschikt voor het organiseren van een gezellige receptie of borrel. Wij zijn geen officiële huwelijkslocatie, dus het is niet mogelijk om de ceremonie bij ons te voltrekken.

Kan ik een feest organiseren bij Hotel Casa?

Bij Hotel Casa zijn er verschillende ruimtes geschikt voor het organiseren van een receptie, borrel of feest. Er zijn verschillende mogelijkheden, van een borrel met achtergrondmuziek tot een feestelijke avond. Neem contact op met ons via meetings@hotelcasa.nl voor alle mogelijkheden. We helpen je graag!