VERGADEREN BIJ CASA
Boardroom
- max 20
- Grootte: 30 m2
Extended room
- max 40
- Grootte: 52 m2
Conference room
- max 80
- Grootte: 160 m2
Large Conference room
- max 350
- Grootte: 320 m2
CASA'S
WINNERS

Perfect voor een meerdaags evenement.

Licht en ruimtelijk door hoge ramen in alle zalen.

Makkelijk bereikbaar met OV en auto, parkeergarage aanwezig.
een
kamer
boeken
here's whAt we offer
RUMORS
HAS
IT
Sjoerd Janse,
Bèta Career EventYzette van Kooy,
Meet the BloggerDavy Blekman,
RINO AmsterdamGet A Quote
WORDT MEER DAN EEN EENDAGSBEZOEKER
WHAT'S IN IT FOR YOU?
FAQ
GEBOUW
Voor het exclusief afhuren van restaurant EAST kun je het beste contact opnemen met ons via meetings@hotelcasa.nl. Wij helpen je daar graag verder met je wensen!
Voor het exclusief afhuren van dakterras GAPP kun je het beste contact opnemen met ons via info@gapp-amsterdam.nl. Wij helpen je daar graag verder met je wensen!
Je kunt bijeenkomsten en congressen bij ons organiseren tot maximaal 350 personen. Kijk bij de volgende vraag voor de verschillende opstellingen per ruimte.
Er zijn meerdere mogelijkheden; klik hier voor de capaciteit per ruimte en hier voor de plattegrond.
Hotel Casa beschikt over 14 meetingzalen. Een aantal van deze zalen is te combineren tot een of meerdere grotere ruimtes.
Ja! Alle meetingzalen hebben daglicht met grote ramen van de grond tot aan het plafond. De grote raampartijen rondom het gebouw en de aanwezigheid van een binnentuin zorgen voor een prettige hoeveelheid daglicht, en het gevoel dat je toch een beetje buiten bent.
Ja! Je kunt parkeren in onze ondergrondse parkeergarage of in de parkeervaken aan de straat rondom het hotel. De tarieven voor onze parkeergarage zijn €3,50 per uur met een maximum van €25,- per 24 uur. Parkeren is op basis van beschikbaarheid, wij kunnen dit dus helaas niet voor je reserveren. Gelukkig zijn er meestal wel plekken vrij! Als je voertuig hoger is dan 2,1 meter dan adviseren we je om niet in de garage te parkeren. Wil je meer weten over parkeren bij Casa? Klik dan hier.
FACILITEITEN
Jazeker, het hele hotel is voorzien van gratis en supersnelle Wi-Fi (tot 100 Mbps).
Voor een (uitgebreid) diner kan je het best terecht in restaurant EAST op de begane grond of in ons restaurant voor groepen op de eerste verdieping. Dakterras GAPP is een borrellocatie met uitgebreide borrelhappen en daardoor niet de uitgelezen plek voor een uitgebreid diner. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op via meetings@hotelcasa.nl.
Alle zalen zijn creatief ingericht met multifunctionele magnetische whiteboard wanden. Daarnaast is het huren van een flipover mogelijk. Genoeg ruimte voor creativiteit dus!
MOGELIJKHEDEN
Bij Hotel Casa werken wij met met flexibele tarieven die afhankelijk zijn van de periode en grootte van de meeting of het event. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag dan via deze pagina een offerte aan en wij komen zo snel mogelijk bij je terug met een voorstel op maat.
Je kunt bij ons terecht voor allerhande meetings en events. Van een kleinschalige brainstormsessie, een training, workshop, vergadering, tot een kleine of grote conferentie, of een uitgebreid meerdaags evenement. Heb je hulp nodig met het samenstellen van het perfecte programma? Neem dan contact met ons op. Wij denken graag met je mee.
Onze locatie is geschikt voor het organiseren van een gezellige receptie of borrel. Wij zijn geen officiële huwelijkslocatie, dus het is niet mogelijk om de ceremonie bij ons te voltrekken.
Bij Hotel Casa zijn er verschillende ruimtes geschikt voor het organiseren van een receptie, borrel of feest. Er zijn verschillende mogelijkheden, van een borrel met achtergrondmuziek tot een feestelijke avond. Neem contact op met ons via meetings@hotelcasa.nl voor alle mogelijkheden. We helpen je graag!